Galegolandia


Olladas con sorna, olladas con enfado, olladas ao exterior, olladas ao interior, olladas escépticas, olladas esperanzadoras, olladas que fan pensar, olladas para esquecer; olladas interrogantes; olladas declarativas; olladas exclamativas; olladas ao ar; olladas desde a terra; olladas de resignación; olladas de resistencia; olladas que non entenden; olladas que non se explican. Porque os “chascarrillos” son moitos e non todo vai ser perder falantes...

4.6.09

A pílula Lorenzo


Pero alma cándida y como no me llamaste que te daba un Ibuprofeno o algo, si ya me imagino yo el ardor que debiste sufrir. Miña pobre! Déjalos que berren y que luzcan sus camisolas con el corazonciño. Si hasta nos copian!! Que ni orginales son! Y el Federico, que bien dais en pantalla los dos, no me cansaré de dicirtelo. El chiste del Breoganciño, jajaja!! Si no era Breogán, seguro que se llamaba Ujío o vete tu a saber, que yo hasta me pregunto por los padres de estas criaturas, que estarán pensando, que te salga un hijo así




1 Comments:

  • que mal corpo me queda, que discurso tan involucionista e tan cutre, e pensar que moita xente o está asumindo... é o peor. O chiste Breogán case me fai saltar as bágoas

    By Anonymous Anónimo, at 4:41 da tarde  

Enviar um comentário

<< Home