Galegolandia


Olladas con sorna, olladas con enfado, olladas ao exterior, olladas ao interior, olladas escépticas, olladas esperanzadoras, olladas que fan pensar, olladas para esquecer; olladas interrogantes; olladas declarativas; olladas exclamativas; olladas ao ar; olladas desde a terra; olladas de resignación; olladas de resistencia; olladas que non entenden; olladas que non se explican. Porque os “chascarrillos” son moitos e non todo vai ser perder falantes...

22.5.07

Tanto querer, tanto querer...


Seguimos en campaña: tócache Feijoo. Dicías a semana pasada co gallo das letras que á lingua galega había que quererlle e non impoñela. Mira ho, sen entrar xa nisto último, eu quérolle á miña parella, a meus pais, a meu irmán, aos meus amigos, a algún veciño, á panadeira que lle me bota pouca cebola ás empanadas que lle encargo e pouco máis... Á lingua o que se di quererlle, quererlle... á lingua quéroa que é distinto. Quéroa para usala, para me comunicar, para vivir nela, para quererlle a todas esas persoas que che dixen antes. Pillas a diferenza? Pois iso.